Tusa_ 29 günlük benim de bebeğim, her kaka yapacağında ağlıyor ıkınırken sıvı yapmasına rağmen. Karşı komşumun da bebeği var o da aynı. Yenidoğanlarda görülen bir şey bu sanırım, karın duvarları sertleştikçe daha kolay ıkınacaklar ve tuvaletlerini yapacaklar diye okudum.