Kızlar üç buçuk aylık bi oğlum var, gece uykuları falan çok güzeldi şuan her saat başı gözleri kapalı ağlıyor susturamıyorum. Gözlerini açtırıyorum artık sussun diye bu sefer bir buçuk saatten aşağı geri uyuyamıyor. Bazen 5.30 ayaktayız. Gündüzleri de iki saate bir uyutmazsam huzursuz oluyor, uyuyunca da yine aynı sürekli sızlanarak huysuzlanarak ağlıyor. Gaz problemimiz bitmişti, neden böyle oldu anlamadım