Aslihan21 ben büyük oldugu icin toplasin sallanmasin dik dursun ayni zamanda da guzel dursun mantigiyla aliyorum o yuzden cok memnunum ama arkadaslarin tavsiye ettiklerinden denedim incecik oldugu icin memeyi çirkin gösterdiğini düşünüyorum ya basik ya da cok yayvan duruyo o modellerle. Mutlaka balenli alirim mesela. Bence memnun kalirsiniz tavsiye ettigim arkadaslardan memnun kalmayan olmadi simdiye dek. Bedeninizi doğru secerseniz cok guzel olur beden tablosu var mezurayla ölçün bakın