zehratkn kuzum daha da susuz kalmadan vücudu doktora gitmelisin büyük bir ishal salgını var benim kız 11 aylık 1 gün yatış verildi 2 serum takıldı ishali yine de geçmedi ateşte yaptı eğer beslenmeyi reddediyorsa artık senin yapabileceğin bir şey yok çiş sayısı çok önemli eğer azalma varsa direk gel dediler bize 3 saat bpyumca Bak çiş yapmadıysa vücutta su yok anlamına geliyormuş bize serum verdiler az biraz toparladı