anonim33 kafa üstü düştüyse hastaneye götürmelisiniz ihmale gelecek bir konu değil, bebeğinizi düşebileceği yerlerde tek başına bırakmayın. Her şey anlık gelişiyor. En ufak düşmede kızıyor demişsiniz eşiniz için bu cümlenizden bebeğinizi sık düşürdüğünüzü anladım açıkçası, evdeki hiçbir iş bebeğinizin güvenliğinden önemli olmamalı. Geçmiş olsun