glam Ne zaman korse kullanmaya başladınız? Bu akşam tam 3 gün olacak doğum yapalı. Yamuna korse almak istiyorum ama bedenini ne alacağımı bilemedim. Sizlere danışmak istedim?
Rose1131 glam doktorum 40indan sonra kullan dedi tabi benim 2.sezeryanim ondan kaynaklanabilir iç dikişler hemen toplanmiyor
Minikannesi Benim ilk doğumum daha 33 günlüğüz sezeryan oldum ve 1 hafta sonra korse kullanmaya başldım hamileliğimde 14 kilo almıştım doğumdan 2 hafta sonra 9 kilo verdim karnım düze yakın şuan çok hafif göbeğim var gergün takıyorum korseyi
CaganBulut Ben 7,5 kilo aldım doğumdan bir hafta kontrole çağırdı korse takabilirsin dedi ama gerek yok dedi takmana demekki doğumdan bir hafta sonra takılabilir ben yine de lcw korse aldım dikişlerim için pantolon vs giyerken çok rahat ettim canım hiç yanmadı