Her zaman fazla ölçek mama koymak böbreklerini yorar. Az ölçek koymak ise yeterli beslenememe sorunu yaratır. Ara sıra yanlışlıkla hazırlıyoruz sorun olmaz. Ama her zaman yanlış hazırlanması uygun değil bence. Formül mamaların içeriği ona göre ayarlanıyor sonuçta.