ehyalp Merhaba güzel anneler. Uzun zamandır canımı çok sıkan nir durum sizinle paylaşmak istedim. 7aylık bir oğlum var. Bakımını tamamen kendim üstlendim mesleğe bir süre ara verdim ilk iki yılı çok önemsediğim için. 6.aya kadar her şey çok güzel gidiyordu iletişimimiz çok kuvvetliydi ancak bu ay itibariyle çok ciddi bir değişim gözlemliyorum. Oğlum bana gelmek istemiyor. Ben gittiğim zaman tepki göstermiyor geldiğim zaman da tamamen kayıtsız kalıyor. Aşırı derecede babasına düşkün. Sürekli onun kucağında olmak istiyor. Eşim odadan ayrıldığı zaman ağlıyor geldiği zaman sakinliyor. Üç gündür o kadar uzaklaştı ki benden çok üzüldüm çok yıprattım kendimi sürekli ağlıyorum. Babasına düşkün olması hoşuma gidiyor ancak benden bu kadar uzkaşşamsı benim canımı çok sıkıyor. Nerede hata yaptım bulamıyorum fikirlerinize ihtiyacım var böyle olan var mı?
akkutlu Aynı şeyi ben de yaşadım. Size bir şeyden dolayı kızgın olabilir farketmemiş olabilirsiniz merak etmeyin düzelecek. Bebeklerle iletişim kurmanın tek yolu oyunlardır. Dikkatini çekecek oyunlar bulun üzülmeyin veya sinirlenmeyin hiç gerek yok geçici. Kızım kıyafetlerini giydirmeme kucağıma almama izin vermiyordu babasına gidip bana elitle git yapıyordu hepsi geçiyor şuan resmen bana aşık bir kızım var
ehyalp akkutlu aynı ayda mı yaşadınız acaba bir süredir çok araştırıyorum okuyorum 7.ayda bağlanacağı kişiyi seçer yazıyor seçici bağlanma oluyormuş. Bir daha bana bağlanmayacak beni sevmeyecek diye çok korkuyorum. İlk defa bu sabah itti beni o kadar üzüldüm o kadar sorguladım ki kendimi inşallah benim de sizin gibi olur 🙏
akkutlu ehyalp evet aynı zamanlarda hep ağlıyodum sizin gibi ben de ☺️ merak etmeyin hiçbir bebek annesinden vazgeçmez geçici bu hiç korkmayın onun bir bebek olduğunu da unutmayın zorunuza gitmesin hiç sabırla bekleyin o sizi ne kadar iterse itsin siz ellerini öpün oyunlar oynayın oyuncakları konuşturun dikkatini çekin ☺️
ehyalp akkutlu içime su serptiniz biraz da olsa rahatladım çok fazla kafaya takmıştım bende de sürekli bir ağlama hali var umarım en kısa zamanda aşarız çok teşekkür ederim desteğiniz ve yorumunuz için 🥰
nihanzade22 Bence tamamen dönemseldir, babaları az görüyorlar. Belki ayrılık kaygısını babası üzerinde yaşıyordur
Tubagokce Bence size güvenli bağlanmış zaten, normalde giden birinin arkasindan ağlaması ayrılik kaygısindan. Sadece sizi itmesi konusunda belki bişeye kızmıştır🙂 her donem gecici üzulüp stres yapmayın bol bol goz temasi oyun tekerleme kukla oneririm