Kız bismillah daha 6 aylık olacak demişsin , bi dur ne bu acele yer elbetki daha yeni ek gıdayla tanışıyor garipsemesi istememesi gayet normal strese girmene gerek yok. 1,5 yaşında oğlum var zaman zaman yedi yeri geldi hiç ağzına kaşık sürmediği oldu elbetki yicek ne olursa olsun zorlamayın sabırla önüne koyun bir yemez iki yemez elbet birgün yicek