Fatmanurozgr maalesef biberonla doyuruyorum sağıp veriyorum etrafımdaki insanlar yüzünden geldi başıma her şey çok gazlı bir bebekti doymuyor bu çocuk vesayre dediler biberonla mama verdim 1-2 defa sonrası malum dediklerinizi yapıyorum fakat yine de tutmuyor mosmor oluyor bayılıyor kızınca üsteleyince göğsüme yaklaştırınca başlıyor ağlamaya