Benim bebeğim 28 günlüktü yenidoğan yoğunbakımda yattı ishalden dolayı çıkalı 8 gün oldu şuan çok şükür çok iyi ama her söylenilene aldanmayınız bebektir sulu cıvık kaka yapar derler banada hep öyle dediler fakat bebeğimin ishalden vücut sıvısı o kadar azalmış ki direk yatış verdiler ve 13 gün yoğunbakımda kaldı günde 15 bez bile oluyordu altını aldığımız her beslenmeden sonra yapıyordu bazen beslenme sırasında bile oluyordu hastaneye gitmeden önce artık köpüklü kaka yapmaya başladı ve ben durumun ciddi olduğunu o an farkettim direk acile gittik lütfen sende dikkat et canım böyle birşey sizinde başınıza gelmesin