Kızlar selam 2 yaşındaki kızım oynarken düşmüş ve küçük ince bir kırık oluşmuş bacağına dokununca dahi ağlıyordu. 3 haftalık yarım alçıya(atele) alındı ancak 1 hafta sonra emeklemeye başladı ve 2. Hafta alçısı ayaktan kaydı bende çıkarttım tabi bunlarda artık ağrılardan dolayı ağlamıyordu. tekrar doktora götürdüm kaynamaya başlamış kendi haline bırakalım dedi ve tekrar alçıya almadık. Nerdeyse bir hafta olacak ama hala ayağının üzerine basmıyor yürümüyor. Emekliyor bacaklarııın üzerinde gidiyor yataktan kanepeden inip çıkıyor sadece yürümesi yok. Yürümekte istemiyor açıkcası çok bi niyeti yok gibi. Tahmini tekrar ne zaman yürümeye başlıyor acaba başına böyle birşey gelen yaşayan var mı?