32 günlük bebeğim halsizlik hareketsizlik emmeme ve ağız dolusu 1 kez sapsarı kusma şikayetiyle acile geldim ateşi de vardı geldiğimde crp 10 çıktı doktor yatış verdi crp yüksek diyerek bugün idrara bakacaklarmış yarın tekrar crp bakacaklarmış eğer yüksekse yatmaya devam ve antibiyotik , başına gelen var mı oğlumun sesi bile değişti bi tuhaf yüzü gözü benzi atı gibi anlayamıyorum neden oldu nasıl oldu var mı yaşayan geçer mi bu