Adetim normalde her ay 2 3 gün erken gelir ama bu ay 2 gün gecikti yani şuan çoktan olmam hatta bitmesi gerekirdi hamilelik testi aldım negatif çıktı (esim kendinden emin biz geri çekilme ile korunuyoruz ) stres sıkıntı da yaşamadım neden böyle oldu ve benim adetim düzenlidir