Oğlum 18 aylık oldu bir hafta önce bi enfenskyion geçirdi poposunda kırmızı lekeler oldu ishal oldu ilaç verdi doktor geçirdik. Bir haftadır asla uyumuyor geceleri 30 dkda bir uyanıyor bütün gece boyunca. Yemek yemiyor iştahı hiç yok sadece geceleri çok az mama yiyor bunlar bütün gün ağlıyor ağlama krizlerine giriyor dişten dolayı mı acaba doktorumuz diş bu kadar etkiliyorsa diş doktoruna götürün dedi anlayamadım gitti