Simayduru61 Kızlar merhaba salı günü tatile gıdıcez. Adetim bi hafta önce bitti oh dedim denk gelmedi tatile ama bugün tekrar kanamam basladı bitermi 3güne kadar bilmiyorum ama kesilmesi için yapabilcegim önerebileceğiniz bişi varmı
Kadifemsii Simayduru61 normalde böyle düzensiz mi oluyorsunuz daha 1 hafta olmuş çünkü . Bu durumda tampon en sağlıklısı gibi
Simayduru61 Kadifemsii doğum yapalı 4ay oldu doğum kontrol hapı kullanıyorum ondan kaynaklı sanırım normalde olur biter di
Kadifemsii Simayduru61 anladım. Kanamanız azalır heralde tampon kullanın benimde öyle denk gelecek gibi