talhacm Biz başlayamadık maalesef 🥹Biraz öksürüğü vardı buhara başladık doktorumuz hastalık süreci geçene kadar biraz beklememi söyledi. O yüzden daha şişenin kapağını bile açamadım.
2 yaş sendromunu ne siz sorun ne ben anlatayım😅Aşırı sinirli bu ara. İstediği olmayınca eline ne geçerse yere fırlatıyor. Hiçbir şey bulamazsa kendini koltuktan aşağıya atmaya çalışıyor😂