Kızlar zaman o kadar hızlı geçtiki ikizlerim tam 20 Temmuzda 2 yaşını dolduruyor ve mamayı bugün bırakıyoruz son süt kaldı yani maması onuda içsinler kaldırcam ve gerçekten insan duygulanıyormuş hemen büyüdüler daha dün gibi kucağıma almıştım oysaki miniciktiler çok duygusalım sanki emziriyordumda emzirmeyi bıraktırıyormuş gibi mamadan kesiyorum malesef 2 yaşından sonra içmeleri iyi değilmiş doktorum bırakmamı söyledi🥲sizinkiler nezaman bıraktılar?