Ayseyilmaz61 bende kiloluyum aşkım 78 kiloda giydim beyaz tenliyim zaten aldım siyah hizmetçi kostümü ve 200 TL ye buldum hahaha teenyoldan bayada yakıştı he bikac kere giydim sonra zaten gebelik olunca olmuyor doğumdan sonra bakarız ve doğru demiş üstümüzde duemuyoe hagagsha