cihangirmom aynıyız valla benim kızımda böyle ama bir çocuk doktoru takip ediyorum 3 yaşında kızı var onunda bir araştırma paylaşmış seçici yiyen çocuklar ile normal yiyen çocuklar arasında gelişimsel bir farklılık olmadığı görülmüş birde seçici yiyen çocuklar yeme konusunda zorlanmadıklarında %90 ı 3 yaşından sonra normal beslenen çocuk durumuna gelmişler bu araştırma beni çok rahatlattı ve çevremde de gözlem yaptım bunu çevremde de tespit ettim ve zorlanıyorum kendi doktorumuz da bu yaş gurubu ile inatlaşma dedi ne yemek istiyorsa onu ver dedi tabi paketli gıdalar fln değil