Usnac1995 akkurt Abiniz size çeyrek takmış, sizde çeyrek takın. Neden bu kadar düşündünüz ki ☺️ Bende o bilezik falan taktı sandım
PamukPrensesannesii akkurt Bizde gelinin ailesi geline , damadın ailesi damada takar. Açıkçası benim eşimin ailesi bana bir şey takmamıştı. (Bileziği zaten eşimle almıştık onun dışında çeyrek vs )
kubra00k Abinin düğününe 1 gram yada 2 çeyrek. Bu biraz ayıp değilmi.. hmm . Ben olsam kredi çeker borç yapar yinede en iyisini alırdım. Bana görümcemler hepsi ayrı ayrı bilezik taktı. Bende nasip olursa kardeşimin eşine bilezik takacağım.
akkurt kubra00k demekki durumlar iyiymiş sizin görümcelerinizin vs sizin maalesef kredi çekme şansım yok
cokbilmismom akkurt ee abiniz çeyrek taktıysa niye ne takıcam diye düşünüyorsunuz sizde çeyrek takın geçin
Puduhepa akkurt yok kız hem şık olur hem adı olur kullanır günlük.. Zaten abine çeyrek takacan aynı şey ayrıca kimsenin bişi demeye, hakkı yok ekonomi belli sıkma sakın güzel canını