@NaimeYilmaz merhaba Naime hanım,yorum yapmak için posta tıklıyorum fakat klawye kayboluyor defalarca uygulamadan çıkıyorum giriyorum yine aynı oluyor sebebi neden acaba,bu tarz şikayetler dünden belli var bı kaç kişide de,sebebi ne olabilir.tesekkurler