Ayse61 Merhabalar, kızımın 1 yaş kan tahlilinde PLT değeri 400 olması gerekirken 432 cıktı. Akşamda doktor randevumuz var, netten araştırdım, hep kötü şeyler yazmıslar. Böyle değeri cıkan var mı acaba?
Deletedmom_15 Ayse61 mrb. Benim kendimde hamilelik döneminde oldu, coraspin kullandım normale döndü şükür. Bebeğiniz son zamanlarda bir hastalık atlattı mi ya da antibiyotik kullandı mı? Benim bebeğimde de oldu 10 gün sonra bir daha gel dediler gittik o zaman normale dönmüştü. Dr yakın zamanda hastalık geçirdiyse, kan değerlerinde düzensizlik olabilir dedi ve öyle de oldu. Korkmayın bir şey çıkmaz normale döner inşallah
Ayse61 Deletedmom_15 İnşallah bizimde öyle olur. 1 ay önce falan rahatsızlanmıstı ondan cıkar inşallah . Teşekkür ederim