Nasil davranmamizi istersiniz
Bizim bi akrabamizin down sendromlu cocugu oldu yani gorunce seviyorum hic bisey sormuyorum sevip geciyorum sadece ama sormam gerekir mi yada ne biliyim komsumuzun oglu down sendromu degildi baska biseydi hastaligi vefat etti hep giderdim severdim 7 aylikken 4 kilo falandi kucuk minyon tatliydi ama hic hastaligiyla veya doktorla ilgili bisey sormadim hastanede yatti sadece iyi mi durumu nasil o kadar yani ama vefat ettikten sonra annesiyle konurken kadin kendi dedi gorumcemler ilgilenmiyodu sormuyodu diye