Arkadaşlar 43 günlük erkek bebeğim bu ara aşırı ama aşırı gaz sancısı çekmeye başladı özellikle 2-3 gündür tavan yaptı akşamları ve geceleri olmak üzere hiç durmaksızın ağlıyor ağlamaktan kendini mosmor yapıyor dün gece ağlarken çatlıcak diye korkudan acile gittik ve lavman verdiler kakasını yaptıktan sonra ni nebzede olsa sakinleşti sonra mamasını yedirdim ve yine ağlamaya başladı bi süre ağladı ve uyudu gaz damlası gaz masajı aklınıza ne gelirse yapmadığım şey kalmadı başıma ağrı girdi ölmek istedim o an lütfen başka çare bilen varsa bebeği böyle olup bişeyler tecrübe edinen varsa söylesin gaz damlası olarak sab simlex kullanıyorum 15 damla olmak üzere ama sanki bi işe yaramıyor gündüzleri uyuyor gece olunca çıldırıyor hayattan soğudum bu 2 günde uyanık olduğu her dakka aşırı ağlıyor lütfen yardım