Nlvdgn ben sadece genelleme yaptım. Anlamak adına. Yoksa suriyeli olup temiz olanda var. Türk olup dediğiniz gibi utanarak söylüyorum pis, pisten ziyade bakımsız, temizlik bilmeyende var. Grip vs olsa çabuk atlatılır ki çocuk bu düşe kalka büyüyecek elbet hasta olacak öyle öyle bağışıklık kazanacak. Ama bu farklı bir boyut. Ben menenjit aşısını yaptırdım ama doktor özellikle uyardı Bu tür durumlar için. Çok iç içe olma diye. Benimde evime daha yakın ve dedimya kızım daha çok seviyor o parkı. Trambolin felan var değişik oyuncaklar, trafiğe kapalı bir alanda üstelik ama gitmiyorum artık. Ben başka yere götürüyorum peşimizden geliyor. Annesi hiç ilgilenmiyor kaldı ki 4 5 yaşında çocuk ama anne babası bile yok yanında bazılarının, 7 8 yaşında ki kardeşi ile gelmiş. Onlar yokken gideyim desem ne zaman gelip gidecekleri belli değil, hatta bazıları parkta yaşıyor desem yeri. En iyisi öyle yerlere gitmemek.