superkahramanbiranne sizin durum biraz farklı ama bizde depremi yaşadık ama hasar görmedik çok korktuk tramva yaşadık vs ama bize gelen yardımları almadık aksına tırlar cagırıp evlerimizde ne var ne yok toplayıp gerçekten ihtiyaç olan yerlere gönderdik bu bizde sallandık diyip gelen şeyleri alan insanları anlamıyorum o direk kul hakkına girmek gibi sizin akrabalarınızın yaptığı, burda dedesine devlet hastalığından kaynaklı o marketten alışveriş hakkı vermiş sonuçta oda torununa hediye almış ordan en fazla içine sinmediyse arkadaş o montun tutarı kadar löseve yardımda bulunabilir en azından dedesini de incitmemiş olur