Bebeğim 1 yaşında, aynı zamanda 4 aylık hamileyim ileride dahada zorlaşmaması adına memeyi bıraktırma aşamasındayım 2 günümüz bugün gayet iyi gidiyor ama göğsüm çok sertleşiyor sağmak mecburiyetinde kalıyorum ama kimisi sağınca sütün kesilmiceğini söylüyor bu konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilicel birisi var mıdır ne yapmam gerekiyor