Bizde 9 aylığız kendi kendine uyuyor dönene dönene ama bu ara beni görmek istiyor yanına yatıyorum uyumasını bekliyorum o şekilde bizimkide küçüklüğünden beri çıt sesine kalkıyor yanımızda olduğu süreçte kıpırdayamazdık doktoruyla konuştum ve odasını ayırma kararı aldım 6 aydan beri odasında uyuyor daha derin uykuları en azından uyansada kendi kendine geçiyor uykuya