Gezginprenses Günaydın anneler.. Ayımıza ramak kaldı. Kızım kaç gündür sabaha doğru bi sağa bi sola dönüp uykuda ağlıyor. Emziriyorum altını değişiyorum yine aynı. Diş olabilir mi ? Henüz diş felan çıkarmadı. Doktora mı götürsem.
tubaelif Gezginprenses salyası arttı mı ateş falan var mı birde damağını kontrol edebilirsin kabartma var mı
tubaelif Gezginprenses o ısırması acısını dindirmek için olabilir bizimki 6 aylıkken Öyle sert seyleri hırslı bir sekilde damağında gezdirmek isterdi bir kaç gün sonra da geldi diş
Gezginprenses tubaelif aynı şekilde ama bayadır öyle hala görünürde bir şey yok gibi ateşi de bugün ölçtüm 37 37,5 felan gidip geliyor . Bi çay kaşığı parol verdim. Bi huzursuz ve mızmız.