Kızlar labioplasti ya da epizyotomi düzeltme ameliytı olan var mı İstanbul çevresinde, önerebileceğiniz doktor hastane var mı? Ben kadın doğuma gittim devlette sana sıra ne zaman gelir bilmiyorum dedi . Genital bölgeden sarkan bir parça var ve kötü iyileşme sonucu dediler bana. Sıkıldım bu durumdan artık iyileşmek istiyorum eğer varsa bildiğiniz önerdiğiniz bir şey söyleyin lütfen öptüm ♥️