Kakayı sabah bir kere yapar uyanınca çişle beraber bildiğim için uyanınca gidip oturtuyorum taptıktan sonra kalkıyor ama tam bitmemiş oluyor beş dk sonra başlıyorum yere bırakmış , çişi kakası geldiğini henüz söylemiyor 3. Gün anca ben oturtursam yapar kaçırmaları oluyor tabi nasıl bir yol izlemem lazım uzun oturması için bide tam olarak ne zaman söylerler çiş kaka geldi gece bezlendiğini bilmiyor bu arada