Merhaba hanımlar size bir sorum olucak başına gelen oldumu bilmiyorum ama ben yaklaşık 1sene önce sezeryan doğum yaptım geçenlerde bişeye eğilirken sezeryan yetimin başlangıç kısmı mı oluyo son kısmı mı oluyo neyse artık o kısımda hani sankı krap girer ya sonra bi hareket yapınca geçer öyle oldum ve iki kere oldum bu normal mi başına gelen oldu mu