Yavrukedicik Kizlar merhaba , Ovulasyon kaseti aldım bugün yaptım C , T den daha koyu ama T çok hayalet çizgi gibi de değil sizce yumurtlama mi çok heyecanlandım 😊😊🥹🥹
kubra2608 Yavrukedicik ikisinin de koyu olması lazım isterseniz örnek atabilirim kendimden bu ay bende yaptım Ovulasyon testi
peraninnannesi Yavrukedicik ikisini de aynı koyulukta gördüysen ve sonrasındaki gün t çizgisi silikleşmişse yumurta çatlamış oluyor. Yumurtlama olması için iki çizginin de aynı koyulukta olması lazım
peraninnannesi Yavrukedicik maalesef canım. Adetten itibaren her gün aynı vakitlerde yapman lazım ki yumurtlamayı kaçırmaman lazım. 2. Veya 3. İdrarla yaparsan daha kesin sonuç alırsın. T ve c aynı koyulukta ise yumurtlama olmuş demektir ertesi gün T silikleşti ise de yumurtan çatlamış demektir test yapmana gerek yok o saatten sonra.
Yavrukedicik peraninnannesi testler kargodan daha yeni geldi bugün yaptım böyle gördüm ne olur ne olmaz diye hemen değerlendirdik inşallah olumlu sonuçlar alırım artık