Deletedmom781 12 gunluk bebegim. Daha once fiskirir tarzda kusmustu doktora soyledim abilir demisti. Dun gece emdigi ne varsa yataga kustu, simdi emzirdim yatirdim yine fiskirir gibi kustu... basina gelen varmi neden boyle oluyor vok endiselendim
Acelya35 Deletedmom781 7 ekimli kızım aynı şekilde azala azala atlattık bu süreçte 2 doktor gördü az emzir dediler fazla geldiği için oluyormuş şimdi çok az kusuyor arada yani öyle fışkırarark kusuyordu ki üstü batmıyordu bazen o derece
erenn Deletedmom781 bnce başka bir doktora götr cnm bnm oğlumda ne içrse fışkırır tarzda kusmştu sonra ateşide oldu maleaef enfeksiyon çıktı en azından kan tahlili falan bkılsın derim enfekaiyon varsa ilerlemsn yeni doğanla çabuk alıyrlar malesef geçmiş olaın
Hunilianne Deletedmom781 bize Fizyolojik reflü dediler. 2 aylık oldu bir azalma yok. Anne sütüne kıvam artırıcı koyunca bir nebze daha iyi oluyor
Ela_nazli Deletedmom781 benim bebişim 2 aylık. Biz de ilk zamanlar yaşadık. Emziriyorsan korma anne sütünden bir şey olmaz. Zamanla geçiyor. Ama mama veriyorsan reflü olabilir. Doktora daniş derim.
busra37 Deletedmom781 benim kızımda öyleydi. Normal kusma olur yediği fazla gelir ama boru gibi fışkırtaeak kusmalar hastalık belirtisi olabiliyo
Deletedmom781 busra37 evet o sekilde kusma idi, doktor ara ara normal eedi ama dun gece bugun sabah artti ya bu durum
aysenurkerem Deletedmom781 reflüsü olabilir yada bir enfeksiyon ayrımı yapmak için kesin doktora gidip gösterin
Gully Deletedmom781 canim emzirdikten sonra ein az 10dk ideal olanı 20 dk yatırma, dik tut. Ve yatağına mümkünse baş kısmı yüksekte olsun, reflü yatağı gibi. Ben kendim böyle çözdüm kusmasını oğlumun.
Ela_nazli Deletedmom781 bazen artıyor kusma. Korkma. Gazı olunca da kusabiliyor. Midesine baskı oluyor. Ben çok panik yapıyordum ama alışıyor öğreniyor insan cnm.
Elizduru Deletedmom781 bizim reflü ve idrar enfeksiyonu çıkmıştı. İdrar kültürü yapmakta fayda var serumla geçti gibi kusmalarımız azaldi. Sürekli dikkat edin bazen uykuda bile kusuyorlar yan yatırın yastık kullanın doktorumuz demisti.
Deletedmom781 Elizduru yataginin bas kismini alttan yukselteyim olmazsa cok korkutuyor beni. Iceri gidip gelene kdr da yataga kusmus ne oldgnu anlamamistm bile .
Zeliha23 Deletedmom781 normal canım bebek reflüsünden kaynaklı bir durum geçiyor ama kızım şuan 2bucuk aylık geçti çok şükür
Deletedmom781 Zeliha23 yapmam gerekenler nedir peki yatagini yukselticem bas kismindan ama beslenme konusunda nasil bir yol izlemeliyim
Zeliha23 Deletedmom781 bu konuda yapılacak birşey yok şuan erken ileride geçmedigi zaman doktor tedavi uyguluyo cunku her bebekte reflu var zaten dedigin gibi yatagini egimli yap reflu yataklari var alabilirisn ben kullaniyorum ve yan yatır hicbirzaman sırt ustu yatirma yaninda degilken Allah korusun bogazlarina cok cabuk kaçıyo