dayes Bebeğinizin bir özelliğini huyunu değiştirme şansınız olsa neyi değiştirirdiniz? Ben uyku ve yemek arasında kaldım ama uykuyu değiştirirdim sanırım. Akşam yatsın sabah kalksın şeklinde bir siparişim olurdu 🫠 Siz neleri değiştirmek isterdiniz⬇️
2kiz kizinaasikbiranne inatçı çocuklar daha çok özgüvenli oluyormuş ne istediklerini daha çok bilen kişiler oluyormuş inat iyiymiş yani
neanladinyurdagull dayes benimde tek sorunum uyku 🥴Birde çok hareketli herşeyden çok çabuk sıkılıyor.7 buçuk aylık emekliyor taytay duruyor ne yapacağımı nasıl ilgilenecegimi şaşırdım.Buyuj çocuğumunda sinirini değiştirirdim heralde aşırı sinirli 4 yaş
dayes neanladinyurdagull yazın neyse de kışın bebek oyalamak çok zor oluyor ya. Benim kızım geç emekledi o yüzden aşırı sıkılıyordu her şeyden, sürekli onu oyalamam gerekiyordu
Keremlihayat Sabah bu kadar erken kalkmasın biraz daha uyusun isterdim, akşamları da zor uykuya geçiyor en son çarşafta sallamak zorunda kalıyoruz onu değiştirmek isterdim.
megazekaa Keremlihayat kaç aylık ve nasıl uyutuyorsunuz da zor uyuyor? Benim bebeğim 1 yaşına girecek aşırı zor dalıyor doğduğundan beri saattlerce uğraşıyorum bazen dalması için bıktım usandım artık
dayes [silindi] bu ısırma olayı erkek bebeklerde daha mı çok acaba erkek kardeşim benim her yerimi mosmor yapmıştı resmen koparıyordu, bir de sinsice bir anda yapıyordu. Mihra ısıracağı zaman belli ediyor hemen yakalıyorum 😂