elifbuyuk Kızlar oğlum şuan 15 aylık eylül ayında fındık için köye gicez istanbuldan orduya arabayla. Uzun yolculukta gece oğlumu oto koltuğunda mı uyutsam yoksa çok güvenli değil ama arka koltukta ona yatak mı yapsam siz nasıl yaptınız
SweetMom__ elifbuyuk oğlumuz 6 aylık iken ilk otobüs yolcuğunu yaptık reflu yatağı aldik oğlumun icind e uyutuk ilk önce kucağımda uyuyup yatağına koyduk hiç uyanmadı mama dışında tabi büyüktü yatak biraz ama çok rahat uyudu beyefendi🤗 Eger arka koltukta rahat edecekse alın uyusun yol boyu hem rahat olmuş olursunuz🤗
Alya-Sena elifbuyuk gundz 1 2 saat oturur pozisyonda uyumasi bisey degilde gece uzun oyle uyumasi iyi degl ki ben bile o sekilde uyuyamam. Arkaya yatak yapin sizde yaninda durun daha iyi
gamzekuzeyege elifbuyuk bizde orduya fındığa gidicez bayramda da gittik ben pusetle götürdüm bebeğimi ama 5 aylık daha rahat oluyo arada bir kucağıma aldım
aylintoooo elifbuyuk ben 8 saatlik yol için yatak yaptım daha rahat uyudu pusette 2 saatten fazlasını önermiyorlar diye okumuştum
elifbuyuk SweetMom__ evet gece uykusu daha uzun süre olduğu için oto koltuğunda tutmak ürkütüyor beni galiba arkaya yatak yaparım yanında dururum molalarda ne yaptınız peki
mucizemm94 Sadece oto koltuğu güvenli çok sarsılıyor ben de uzun yolculukta almadım pişman oldum siz alin
elifbuyuk Otokoltuğumuz var sürekli kullanıyoruz dışarı çıktığımızda mesela uyuyor 1-2 saat max gece uykusu daha farklı olduğu için ne olursa olsun oturur pozisyonda tüm gece o şekilde kalması ürkütüyor beni açıkçası 🥹 @mucizemm94