Minel-inannesi kaderbilge 21ayina yaklasiyo, 4 5 aydir ayy cici diye benim kupelerimi gosterip seviyo, kendi kulagini elleyip yok diyo üzülüyor. Gecici hevesmi degilmi anlamak icin bekledim bayadir. Bu aralar deldirmeyi düşünüyorum artik.
habibe50 Bense burda bekleyeyim benim bebegimde 10 ay 22 günlük ne zaman deldirsem diye düşünürken rastgeldim🤣
mawilimm Üç yaşında deldirdim yara oldu ilk başlarda bakımını yapmama izin vermediği için bence beklemekte fayda var. Deldirdiğimde pişman olmuştum.
merrv26 kaderbilge erken deldirmek daha iyi çünkü devamlı kulğında kalıcak kapanmaması için büyünce açıyo acıyo deip çıkarttırabilir bakımda yaptırmaz acıyo deyip kapanır deliği tekrar bu sefer
ikievlat kaderbilge Deldirdiğim zaman ağladı eczanede hemen emzirdim sustu ondan sonra da hiç farkında olmadı tutup çekmedi 🌸
Nesley kaderbilge 14 aylıktı deldirdiğimde çok şükür beklediğim kadar ağlamadı bakımını yaparken biraz zorladı.bir iki kere de küpenin teki kayboldu çünkü oynayıp çıkarıyordu şimdi kilitli küpe kullanıyoruz çok şükür oynamayı bıraktı Daha erken yapsaymılım keşke oynamazdı en azından
delirmeceler kaderbilge kendi isteği olana kadar deldirme taraftarı değilim eylülde 3 yaşında olucak hala öle bir talebi yok
ikievlat kaderbilge ben Esenyurtta oturuyorum buradaki bi eczane hariç diğerleri bi yaşından sonra getirin kulak memesi oluşabilir ortası kayar gibi kelimeler kullanmıştı