Tottikim bilemiyorum duymadım hiç.Büyük olarak Rahmetli halam geçirmişti.2 sene yaşadı yatalak şekilde bazen tanıyordu insanı bazen tanımıyordu onun dışında bebek gibi bezleniyordu 2-3 kelime ya konuşuyor yada konuşmuyordu.Kimin başına geldi bilmiyorum ama rabbim sağlık versin 🌺