aven Zhra78 ben 7.ayda vermeye basladim gecen hafta doktor kontrolumuz vardi 8 aylik olduk bugun bu arada , cevizde veriyorum diyince cevizi biraz agirdan al dedi bence biraz daha bekleyin ceviz icin
amansallagitsin Zhra78 biraz daha bekleyin tadimlari bitirin ogunlere geçince rendeleyip un haline gelince meyvelerin uzerine baska brsy icine eklersnz
zumra-19 8 aydan sonra vermeye başlamıştım ben ilk yarım ceviz bikaç gün sonra bir ceviz demişti bize doktorumuz
LadyGaddar Zhra78 Tadimlar bittikten sonra ,cam rendeden rendeleyip verebilirsiniz ben öyle yapıyorum.
Zhra78 LadyGaddar valla tadımlae bitti canım ilerleyen günlerde vereceğim bunarada kapya biner verebilirim dimi
Kubis42 Zhra78 ceviz biraz alerjik bir besin benim bebeğim 1 yaş olmasına rağmen alerjisi çıktı.bazo alerji riski yüksek besinleri daha geç verin bağırsakları iyice olgunlassin.