Başlığın saçmalığının farkındayım ama yeni doğum yapmış anneler korkumu anlayacaktır🫠Doğum yapalı 3 ay oldum ilk defa 2 hafta önce regl oldum yeni yeni bitiyor.İlk ilişkiden itibaren geri çekilme+hap ile korunuyorum hapı hiç almamazlık yapmadım ama her gün düzenli saatlerde aldığım söylenemez.1 ay öncesi 1 defa içe bolaşma oldu ama o zaman daha hiç regl olmamıştım yani o zaman hamilelik olduysa ve üstüne regl olmuş olabilir miyim?Dün ilk defa mide bulantısı yaşadım çok korktum allah affetsin test yapmaya elim varmıyor😔