Ipekaslankus34 benim eşim eskiden bankada hayat sigortası, bes filan satardı. Doğal olarak kızımıza da açtı bir bes hesabı. Hedefi 18 yaşına kadar biriktirip üniversiteye geçtiğinde arabasını almak 😄 ama şöyle ki ben mesela altın olarak birikim yapıyorum. Kâr oranına bakarsak benim birikimim daha fazla kâr getiriyor