Aklikarisik 24 aylık normalde çıkarırdı , yutuvermiş. Yuttum diyor . Bi şey olur mu? İnternette çok kötü şeyler çıkıyor panik yaptım
3kedili2bebekli Aklikarisik kabızlığı varsa iyi gelir korkma annesi eğer doktoruna ulasabiliyorsan iyi olur yoksa sağlık ocağı hekimine bile gidebilirsin
Minigim38 Aklikarisik bence olmaz kakasından çıkar büyük ihtimalle bizler için bile 7 çekirdek yutun diyorlar
beybiliko Aklikarisik yeme sırasında öksürme falan olmadı ise muhtemelen yemek borusundan midesine iner, 2 3 gün içinde kakasında çıkıyor genelde, bez değiştirirken çıkıp çıkmadığını kontrol edebilirsiniz, olmazsa doktora gidersiniz
QueenMom__ Aklikarisik zeytin çekirdeği zararlı değil, kiraz çekirdeği sıkıntı diye biliyorum ben 😊 muhtemelen kakadan çıkacaktır
derinsmayko Yani sorun olup olmayacağını bilemem tabi ama zeytin çekirdeği midede ogutuluyor ve faydalı da mideye aynı zamanda kakasindan çıkmaz yani boşuna beklemeyin çıkar diye