dertlikaval Merhaba hanımlar Oğlum 10 aylık oldu daha yeni 3470 doğdu 9.5 aylıkken tartıldık 9.5 kg 76 cm annem sürekli zayıf diyor ama ben baya bir baktım boyu normalden uzun ondan zayıf gözüküyor sizde durumlar nasıl sizce normal mi?
BelaCivciv dertlikaval Gayet normal, kilosu iyi. Büyüklere böyle kolları kat kat olan bebekler anca normal geliyor diğerlerini hep zayıfmış gibi görüyorlar yani çok anlamıyorlar zaten😃 Doktorun ne söylediği daha önemli.
Hdemir1618 dertlikaval eğer sağlıklıysa takılmayın kilosuna büyükler zamanında hep iri iri alıştıkları için . Doktorunuzun dediği önemli
dertlikaval BelaCivciv doktor 1 yaş değerlerine ulaşmış sıkıntı yok dedi ay valla insan dert ediyor öyle diyince bir de acemiyim ilk çocuk 😅
BelaCivciv dertlikaval Yok hiç kafana takma, herkes bir şeyler söylüyor sürekli. Sadece doktora sorarsın😊