goktugunannesii_ Kızlar 27 günlük bebeğim önce emziriyorum sonra mama veriyorum. Bazen mamayı tam içmek istemiyor gibi yani dudağını sıkı kapatıyor biraz bekliyorum geri alıyor. Kapattığı zaman doyuyor mu acaba anlamıyorum
Ardenaden goktugunannesii_ muhtemeln doyuyo siz zorlayincada midesini buyutuyirsnz bu sefer sut yetistiremezsnz
Dilan21 goktugunannesii_ mamayı neden veriyorsunuz. Doktor mu önerdi siz doymadığını mı düşünüyorsunuz
dusgezgincisi goktugunannesii_ doyuyordur zaten emziriyorsanız mama vermeyin onun midesi küçücük sonra sizi reddeder daha çok uğraşırsınız
Dilan21 goktugunannesii_ eğer 6 dolu çişli bez alıyorsanız doyuyor demektir. Kusmasıda doyduğunu gösterir
balbadem48 Bizde böyleydik doktorumuz kilo aldığını görünce mamayı keselim dedi kızım 24 günlük suan geceleri mama vermiyorum ama gündüz memede doymuyor ağlıyor mecbur veriyorum hatta dün abarttık 120 cc içti
dusgezgincisi balbadem48 tek seferde mi şaşırdınız mı sakın böbrekleri zarar görür onun içmesi gereken tek seferde 30 ml yapmayın Allah aşkına
goktugunannesii_ dusgezgincisi Salı gününe kadar böyle devam edeceğim kilo alımına bakacağım sonra mamayı bırakıp 3 günde sütümle bakacağım süt artırıcı yiyecek ve içeceklere özen gösteriyorum şuan da artmaya başladı gibi bi de öyle deneyeyim istiyorum biberona şuan alışmasını istemiyorum
dusgezgincisi goktugunannesii_ ben trendyoldan milkin aldım o kadar memnunum ki deneyebilirsin hem üzülme moralini bozma daha küçücük emin ol doyuyordur o bende senin gibiydim sürekli tartılsın diye hastaneye gidiyordum hatta eve en sonunda tartı almıştım üzülüyordum doymuyor beni az emiyor diye ama o emmesiyle bile ayda 1 kilo alıyor şuan 3 aylık hala az emer beni ama doyuyor .zaten bi yerden sonra anlıyorsun sen takma çok kafana bana bunları söyleyen olmamıştı çevremde de zaten yoktu böyle bilen
bseceylan goktugunannesii_ kusmazsa doyuyor demektir zaten fazla verirseniz mamayı kusar o yüzden ona göre verirsiniz
goktugunannesii_ bseceylan gündüz emziriyorum çoğunlukla ağlamıyor uyuyor da sütüm yetiyor mu onu anlayamıyorum kaka çiş yapıyor ama bugün moralim bozuk korkuyorum çocuğa yetemezsem diye
goktugunannesii_ dusgezgincisi moral bozukluğum bugünkü abimi yoğun bakıma almışlar ve sabahtır ağlıyorum korkuyorum çocuğa yetemeyecrğim diye
marsuk goktugunannesii_ aileleri lütfen dinleme savaş verdim çocuğum aç değil diye diye. Bebek ağladığında ya da anneyi emmek istediğinde ya da memede ağladığında sebebi illaki açlık olmuyor memede sakinleşiyor sürekli emmek istemesi ilk 3 ay bu yüzden. Doyup doymadığına çişli bezler karar verir yeterli sayıdaysa yani 6 tane orta dolulukta çişli bezi oluyorsa o çocuk doyuyordur boşuna mama vermeyin bol bol emzirin sütünüz de artar