Korkulacak bişey yok gibi görünüyor ama doktor görmeli en doğru şeyi o söyler üste çıksın inşallah düzelir bir an önce bende de uyuşukluk ve hissizlik oldu baş parmağımda hamileyken birde şişmişti aşırı rahatsız ediyordu ara ara oluyordu doğurunca geçti ama