Kızlar aranızda yüz dolgusu ve botoks yaptıran varmi senede bir defa yaptırıyorum ama hep burnumdan geliyor.botoks yan etki yapmıyor ama dolgu her seferinde yüzümü davul gibi gerip şişirıyor kızarıklık oluyor.onceden sürekli gittiğim dr.cok zam yapmış başka dr ye yaptırdım ikisinide tanıyorum doktorları ilk doktorum antibiyotik ve alerji ilacı yut diyordu bu dr yutma dedi ama yüzüm 50 metre öteden sis duruyo sağ alt gözüme kadar şişirdi yüzümü sol iyi sağ fena bugün ikinci gün ne yapsam hemen iner şişlik aranızda yaptıran varmı.bu tarz komplikasyonlar oluyormu neler yapıyorsunuz geçirmek için.doktorum pek kimsede yan etki yapmiyor deyince belki bu defa olmaz dedim yaptırdım. yarin misafirliğe gidicez bu halde hiç gitmek istemiyorum