Asliaydn7
Bu iki yöntemi kullanıp da yine hamile kaldıysanız mutlaka birisinden biri düzgün kullanılmamıştır. İkisini de düzgün kullandıysanız neredeyse imkansız çünkü. Hap %99a varan koruma veriyor. 1-2 gün bir unutsanız ya da saatleri geciktirseniz yeterli korumamıştır. Prezervatif de ilişkinin ortasında değil daha başlamadan yırtık mı değil mi kontrol edilip takılmalı.
Artık olmuş tabi ama bir dahaki çocuk için yazıyorum :)
Direkt kadın doğuma gidin. Mutlaka görünür artık karından bile. Hızlıca muayene olun ki sağlıklı gebelik olduğu kesinleşsin. Hayırlı olsun.