10 aylık. Taneli asla ama asla yutmuyor. Mosmor oluyor boğuluyor. Bana çok alıştır dediler 6.aydan beri uğraşıyorum yutamıyor . Oğlumdanmı olayım ya çocuk mosmor oluyor . Hâla zorla diyenler var bana. Birşey olur , zamanla kendi kendine alışsın kendi istesin boşverin . Ben dün kıymayı bile blendırdan çektim çorba yaptım yedirdim doydu oğlum. Milletin lafıyla gitsem oğlum yarını görmez