Bebeğim alkış bay bay veya gel gel yapmıyor çok mu geç kaldı çok endişe ediyorum bütün gün öğretmeye çalışıyorum Tv maruziyeti yok denecek kadar az ismine tepki veriyor sosyal gülümsemesi var sadece baba diyor kelime olarakta geç yapanlar var mı bu hareketleri çevremdeki herkes büyüdün artık alkış yap by by yap öğretsenize çocuğa diyip duruyor halbuki bütün gün tekrarladığımın farkında bile olmadan